وقتی مردم نام کسبوکارت را در گوگل جستوجو میکنند و چیزی پیدا نمیکنند، انگار وجود نداری. وبسایت، خانهی دیجیتال توست؛ جایی که مشتری اولین برداشتش را از برندت میسازد.
در دنیای امروز، وبسایت vitrin اصلی هر کسبوکار است. بیشتر مشتریان پیش از خرید یا برقراری تماس، ابتدا در اینترنت به دنبال اطلاعات و اعتبار یک برند میگردند. نداشتن وبسایت به معنای نداشتن حضور در مهمترین بازار جهان است: بازار آنلاین. یک وبسایت حرفهای به کسبوکارها اجازه میدهد محصولات و خدمات خود را بهصورت ۲۴ ساعته معرفی کنند، مشتریان جدید جذب کنند، اعتمادسازی کنند و از طریق دادهها و آمار، رفتار مشتریان را تحلیل کرده و تصمیمات دقیقتری بگیرند. در حقیقت، وبسایت نه فقط یک ابزار تبلیغاتی، بلکه قلب ارتباط دیجیتال بین برند و مشتری است
ثبت کلمه عبور خود را فراموش کردهاید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.