در دنیای امروز، تولید محتوا صرفاً نوشتن یا انتشار مطلب نیست؛ بلکه یک علم ترکیبی از روانشناسی مخاطب، تحلیل رفتار دیجیتال و مهندسی کلمات کلیدی است. محتوایی که بدون رعایت تکنیک‌های حرفه‌ای تولید شود، نه دیده می‌شود، نه به اشتراک گذاشته می‌شود و نه تبدیل به فروش یا اعتماد می‌گردد.رعایت اصول درست، محتوا را از یک متن ساده به یک «موتور رشد» تبدیل می‌کند​​​​​​​ موتوری که برند می‌سازد، مخاطب وفادار می‌آورد و فروش را چند برابر می‌کند.​​​​​​​

درخواست ثبت سفارش

چند نمونه کار  میلیونی  تیم لِــــوان

​ویدیو تبلیغاتی (جذب6000 فالور)
تارگت:
​​​​​​​جذب فالور هدف , ایجاد برند اورنس

این ویدیو با سناریویی هوشمندانه در مورد محصول نرم افزار حسابداری در غالب یک داستان جذاب برای مخاطب و در عین حال معرفی غیر مستقیم محصول , موجب شد تا بیشترین بازدید محتوا در ژانر حسابداری و جامعه مالی را به همراه داشته باشد و در عین حال جذب مخاطب هدف را برای پیج به همراه داشته باشه

​ویدیو تبلیغاتی (جذب 10.800 فالور)​​​​​​​
تارگت:
​​​​​​​جذب فالور هدف , اشتراک گذاری

این ویدیو با سناریویی کوتاه و ایجاد حس همزاد پنداری باعث اشتراک گذاری بالایی شد و بین مخاطبان جامعه هدف حسابداران دست به دست شد و غیرمستقیم باعث جذب مخاطبان هدف شد
استفاده از تکنیکهای موسیقی ترند 

تماشای آمار این ویدیو
تماشای آمار این ویدیو

​ویدیو تبلیغاتی (جذب 7000 فالور)​​​​​​​
تارگت:
​​​​​​​جذب فالور هدف , ایجاد برند اورنس

این ویدیو با سناریویی هوشمندانه در مورد محصولات داروخانه و ایجاد برنداورنس و آگاهی از برند با استفاده از لوگو داروخانه در قاب ویدیو منجر به رشد 80درصدی فروش و جذب 7000 فالور هدف شد

تماشای آمار این ویدیو

​ویدیو تبلیغاتی (جذب 7.500 فالور)
تارگت:
​​​​​​​پرزنت محصول , ایجاد برند اورنس

این ویدیو با سناریویی هوشمندانه در مورد محصول اسپری بدن , بدون اشاره مستقیم به ویژگیهای محصول مثل ماندگاری 24ساعته , با داستان سرایی در مدت کوتاهی باعث افزایش 50درصدی فروش و همینطور جذب مخاطبان هدف شد

تماشای آمار این ویدیو

​ویدیو تبلیغاتی (جذب 4.852 فالور)​​​​​​​
تارگت:
​​​​​​​جذب فالور هدف , ایجاد برند اورنس
این ویدیو با سناریویی هوشمندانه در ژانر داستانی و کمدی باعث ایجاد برند اورنس بیش از 2 میلیون و جذب بیش از 4 هزار فالور هدف شد
استفاده از تکنیک قصه سرایی نقش به سزایی در موفقیت این ویدیو دارد

تماشای آمار این ویدیو

​ویدیو تبلیغاتی (جذب 3.500 فالور)
تارگت:
اشتراک گذاری , ایجاد برند اورنس

این ویدیو با سناریویی هوشمندانه در مورد محصولات جنسی پیج شبرنگ و استفاده از تکنیک ترند روز (برنامه گل یا پوچ) منجر به جذب بیش از 3000 فالور و بیش از یک میلیون بازدید شد

تماشای آمار این ویدیو

​ویدیو تبلیغاتی (جذب 8000 فالور)​​​​​​​
تارگت:
​​​​​​​جذب فالور هدف , ایجاد برند اورنس
این ویدیو با سناریویی هوشمندانه در ژانر داستانی و کمدی باعث ایجاد برند اورنس بیش از 4.4 میلیون و جذب بیش از 8 هزار فالور هدف شد
استفاده از تکنیک قصه سرایی نقش به سزایی در موفقیت این ویدیو دارد

تماشای آمار این ویدیو

​ویدیو تبلیغاتی (جذب 2000 فالور)​​​​​​​
تارگت:
​​​​​​​جذب فالور هدف , ایجاد برند اورنس
این ویدیو با سناریویی هوشمندانه در ژانر داستانی و کمدی باعث ایجاد برند اورنس بیش از 3.3 میلیون و جذب بیش از 8 هزار فالور هدف شد
استفاده از تکنیک قصه سرایی نقش به سزایی در موفقیت این ویدیو دارد

تماشای آمار این ویدیو

18+

18+

​ویدیو تبلیغاتی (جذب 4000 فالور)​​​​​​​
تارگت:
​​​​​​​ ایجاد برند اورنس
این ویدیو با سناریویی هوشمندانه در ژانر داستانی و کمدی باعث ایجاد برند اورنس بیش از 3.8 میلیون و جذب بیش از 4 هزار فالور هدف شد
استفاده از تکنیک قصه سرایی نقش به سزایی در موفقیت این ویدیو دارد

تماشای آمار این ویدیو

​ویدیو تبلیغاتی (جذب 2000 فالور)​​​​​​​
تارگت:
​​​​​​​ ایجاد برند اورنس
این ویدیو با سناریویی هوشمندانه با برانگیخته کردن احساس فردی مخاطب باعث ایجاد برند اورنس بیش از 5.5 میلیون و جذب بیش از 2 هزار فالور هدف شد
استفاده از تکنیکهمزاد پنداری نقش به سزایی در موفقیت این ویدیو دارد

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش